fbpx

Ztrácím Motivaci Ve Cvičení, Co s Tím?

Share on facebook
Share on email
Share on pinterest

Delší dobu cítím, že se nemohu dostat do stejného režimu, jaký jsem měla během celého roku v Anglii. Pamatuji si večerní rozhovor s Cheryl o tom, jestli budu i doma cvičit tak často, jako v Anglii. Moje odpověď bylo pevné: Yes, sure. V tu chvíli jsem nechápala proč s nedůvěrou pokyvovala hlavou.

Teď necelý rok po mém návratu zjišťuji, že její otázka byla na místě a vím, co tím myslela. V Anglii jsem měla pevný řád a poměrně hodně volného času. Každý pracovní den byl předem daný. Každé ráno jsem začínala stejně a stejně také končila. Rutinní zvyk jsem měla i ve cvičení, díky kterému jsem neztrácela motivaci. Odpoledne si na necelou hodinku zacvičit, ať se děje co se děje.

V Česku se veškerá rutina ztratila

Návrat domů s sebou nesl hodně návštěv po rodině a přátelích. Týden na to odjezd do Itálie. Poté „kempování“ u manželových rodičů na baráčku a hledání každodenní rovnováhy v tom, čemu se chci věnovat. Pohybu a zdravé výživě. Ubylo každodenních povinností, přibylo více volného času na to co mě baví.

S úbytkem povinností jsem se zaměřila pouze na svoji činnost výživové poradkyně a fitness trenérky. Byla jsem schopná nad vším sedět celé dny, ale relativně se nikam neposunout. Pocit, že rozvoji své kariéry věnuji málo se přeměnil na celodenní sezení za notebookem a vymýšlení co a jak dál. Měla jsem pocit, že pracuji málo, takže si nemůžu dovolit jít cvičit. Moje motivace proč jít cvičit byla čím dál tím menší. Cítila jsem, že ztrácím motivaci ve cvičení a nevěděla co s tím.

 

Motivace, cvičení

„Víc volného času se automaticky nerovná víc odvedené práce“

Každé ráno začínalo stejně, ale stejně špatně. Sednout bez plánu za notebook a na NĚČEM pracovat. Tak jsem pracovala, ale stála na místě zároveň. Práce ve stejném prostředí, kde jsem spala, cvičila a kde se v tu chvíli odehrával celý můj život. Pak přislo stěhování. Vidina v mých očích byla jasná. Se změnou prostředí se to všechno změní. Jenže nezměnilo. Pokud nemáte pevné zvyky, které provádíte každý den bez výjimky, tak vám žádné jiné prostředí nepomůže.

Nikdy se nic nezačne dít jen tak samo

Patrik na mě taky začal pozorovat, že se v tom všem ztrácím a potřebuji pomoct. Posunout kupředu. Často spolu nad těmito otázkami mluvíme. Jak udržet motivaci, jak lépe pracovat, jak ze dne vytřískat co nejvíc. Proto se rozhodl koupit knihu Konec prokrastinace. Oba dva jsme kolem ní chodili dost dlouho, ale až teď přišla ta chvíle ji koupit, protože byla opravdu potřebná.

Nebaví tě číst? Klikni níže na video 🙂

Motivační knihy nestačí pouze číst, musíte jejich principy i dodržovat

Nikdy není dost takových knih, které člověka motivují. Je v nich jen jeden háček. Během čtení je z nich člověk odvařený a naspídovaný, jak vše od teď půjde hladce.  Jenže pokud po dočtení knihy nic nepodniknete a principů se nedržíte, nezmění se opět nic. Jen jste zaplnili vaši knihovnu další super knížkou a hledáte další v pořadí, která by vám motivaci konečně udržela.

Proto jsme začali z knihy Konec prokrastinace využívat buzer lístek. To bylo dva týdny před naší svatbou. Přišla svatba a zase se režim rozhodil. Jak v jídle, cvičení, práci, tak v celkové motivaci pracovat na sobě dál. Pfff jak z toho zase ven? Tělo mě bolí, protože málo a nepravidelně cvičím. Tím pádem začíná být taky povislé a více obalené tukem, protože stravování taky teď není top. Jsme na líbánkách v Kanadě. Chceme si užívat, ale znovu najet na nějaký režim, ve kterém se zase budeme cítit lépe.

 

Motivace

Stačí jen znovu začít

Je poledne a už za sebou máme páté cvičení z naší třicetidenní výzvy, do kterého jsme se pustili hned po budíčku v sedm ráno. Teď sedíme v kavárně a dáváme si office day a oba dva se věnujeme své práci.

A pocit?
Úžasný. Dáváme našim dnům opět řád, který nám vyhovuje. Je fajn být zase ve starých kolejích. Stačí málo. Zase začít a pokračovat v tom každý den. Motivace se začne nabalovat a nebude důvod proč necvičit, proč nejíst tak jak chci a proč nepracovat tak jak chci.

První krok je jen začátek. Vytrvat pár dnů za sebou a jste opět na „koni“.

-h-

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sbíráme cookie pro lepší fungování webu.