Změna životního stylu nebo myšlení?

0 Shares

Age 5 Health Lifestyle changeKdyž se ohlídnu pár let zpět, tak můžu říct, že jsem byla normální dospívající. Byla jsem na vysoké škole, které jsem se věnovala naplno a samozřejmě jsem se zajímala o to jak vypadám. Co jsem do té doby pro to udělala? Upřímně ne moc. Tenkrát jsem si myslela, že je dostačují, když omezuji sacharidy v mém jídelníčku. Na začátku jsem se snažila omezit sacharidy tím, že nebudu jíst sladkosti, ale to bylo neuvěřitelně složité. Myslím si, že si to dokážete představit. Nicméně, nefungovalo to tak, jak jsem potřebovala. Tak jsem začala omezovat sacharidy v podobě příloh k hlavním jídlům během dne. Protože jsem si myslela, že když budu jíst menší porce jídla, tak určitě musím zhubnout. Ale to se nestalo. Samozřejmě, že jsem nějaké to kilo shodila, ale to se velmi brzy ukázalo na mé váze zpět s dalším kamarádem kilogramem. Důvodem byla má nevnováha ve stravování. Takže to vypadalo tak, že jsem několik let chodila v kruhu a neustále bojovala s váhou a jídlem. Nevěděla jsem co mám jíst, kdy mám jíst, jak často a bála se jakýchkoliv sacharidů. Teď vím, že důvod mého chození v kruhu byl velmi jednoduchý.

Tenkrát jsem se nezajímala o jídlo a jeho kvalitu jako o něco, co potřebuješ aby ses cítil dobře, pro tvoji energii na celý den, tvé zdraví, spánek a myšlení. Takže jsem v podstatě jedla cokoliv, kdykoliv, v jakémkoliv množství a jakékoliv kvalitě. Jediná věc, na kterou jsem se soustředila bylo omezování jídla a hubnutí. S tímto omezováním v jídle se ale také začal objevovat stres. Když jsem snědla něco sladkého nebo něco, co jsem měla sama od sebe zakázáno, další krok byl hladovění. Směšné, že? Ale já myslela, že dělám nejlépe, jak mohu. Takže kdy ta velká změna v mém životě přišla?

Nemůžu říct, že se všechno změnilo ze dne na den. Když jsem se na sebe dívala, jak začínám tloustnout, řekla jsem si „musíš začít se sebou něco dělat!“, protože jsem opravdu nechtěla být ve svých 21 letech tlustá. A proto jsem začala běhat, bohužel to nebyla láska na první pohled. Druhou volbou byl spinning a to bylo něco, co mě pořádně nakoplo! Začala jsem navštěvovat spinning třikrát týdně a začala jsem na sobě pozorovat první změny. Začala jsem ztrácet tuk, ale také se mi začalo zpevňovat tělo, jelikož jsem začala nabírat svalovou hmotu. Tělo se začalo měnit. Spinning jsem navštěvovala po dobu roku a půl. Když jsem začala se spinningem, tak jsem měla při výšce 160 cm 64 kg. Po roce a půl spinningu jsem měla 54 kg. To zní jednoduše, ne? Pro někoho ano, ale pro někoho ne, protože se to nestalo během několika měsíců.

Znám hodně lidí, kteří chtějí shodit během krátkého časového rozmezí. Ale to je vždycky cesta s nedosažitelným cílem. Protože čas se zdá velkým „problémem“, ale je velkou změnou pro váš budoucí zdravý životní styl. Když chcete shodit nějaká ta kila, hodně lidí vám řekne, že musíte začít jíst méně – mezi námi, což není absolutně pravda, a věnovat se nějakému sportu. Ale tu nejdůležitejší věc vám neřekne nikdo, že musíte změnit vaše myšlení nad sebou samým a upřímně tato změna se bohužel nemůže stát hned. Více o změně myšlení nad sebou samým se dozvíte následujícím článku.

0 Shares

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *