fbpx

7 tipů jak si zlepšit den a předejít únavě

Share on facebook
Share on email
Share on pinterest

Je nepřeberné množství tipů, jak si zlepšit den a předejít tak únavě. K tomu si ještě zlepšit náladu, když to zrovna stojí za prd. Kdo by to nechtěl. Každý by byl nejraději pořád s úsměvem na rtech a vše aby šlo od ruky.

Jop, ale někdy to tak prostě není a jednoduše to nejde. Někdy je lepší i tu melancholickou náladu a únavu prožít a nesnažit se za každou cenu to změnit. Vždyť to jsou taky emoce a psychické rozpoložení, které do života patří.

Jak si zlepšit den a zatočit s narůstající únavou

Oki, když ale přece s tím chceme něco udělat nebo to aspoň zkusit, tak vám chci předat své tipy.

Tipy jak si zlepšit den a předejít únavě, které fungují mě. Občas se to totiž všechno sejde najednou a energie je pomálu. A já jí chci mít dostatek jak pro Olivera, tak třeba pro psaní tohoto článku, natáčení a stříhání videa. Teď když na nás s Oliverem přišlo nachlazení, tak jsem hlavně odpočívala. To jsou přesně ty situace, kdy fakt nemá cenu se s únavou přetláčet.

Naopak je lepší nechat to všechno být a jen tak být. I když je to těžké, protože já třeba pořád cítím, že je potřeba něco dělat. Že doma není všechno dokončené a že je ještě tolik věcí, které bych chtěla vytvořit třeba pro vás.

Když se do toho zamotáte a únava je větší a větší

Nejlepší lék na všechnu únavu je stejně pořád spánek. Mít kvalitní spánek je taky někdy oříšek. S Oliverem máme dny kdy spíme jak dudci, ale potom jsou dny, kdy se mu tlačí zuby a na dobrý spánek si zase musíme chvíli počkat.

Do velké míry můžeme kvalitu spánku ovlivňovat my sami. Kukněte na tohle video, kde vysvětluji, jak si zlepšit spánek v jednoduchých krocích. Věřím, že budete překvapeni, jak málo stačí k tomu, aby se váš spánek zlepšil nebo naopak zhoršil.

Věděli jste třeba, že nedostatek REM spánku výrazně ovlivňuje naši kreativitu? Teda spíš nekreativitu. Se zvýšením energie vám může taky pomoci přerušovaný půst. Na každého působí jinak, proto je potřeba jej vyzkoušet sám na sobě a vyhodnotit jestli je to nástroj přímo pro vás.

Teď se ale pojďme podívat na těch 7 tipů, jak si zlepšit den a předejít tak únavě. Je to má inspirace pro vás. Věřím, že existuje daleko víc možností, které budou fungovat taky. Pokud o nějakých víte, sami jste je vyzkoušeli, tak mi je napište do komentáře pod video. Budu se těšit.

PS: Jen pro inspiraci. Dívala jsem se k mé oblíbené Evičce Hájkové na blog, jestli taky něco nepsala o zvýšení energie. A hle, psala. Nabízí postupy k zvýšení energie pro dlouhodobý horizont. Ne jako já tady pro jednodenní záležitost, kdy to na nás nečekaně padne. Tak se nechejte třeba inspirovat i u ní.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sbíráme cookie pro lepší fungování webu.