Cvičení

Na mém YouTube kanále najdeš cvičení, která ti pomůžou zhubnout. Cvičení však funguje jako doplněk k hubnutí. Aby vše mohlo fungovat a ubíralo se tím správným směrem, kterým si přeješ, tedy zhubnout, tak musíš mít správně nastavené i stravování. Ráda ti s tím pomůžu, využij mého online poradenství a napiš mi na hana@hanastipak.cz a domluv si se mnou svoji první konzultaci zdarma.

Zacvič si se mnou. Krátké intenzivní cvičení třeba jen na 15 minut je přesně to, co nakopne pálení tuků. Vypadat skvěle a cítit se skvěle! To je můj cíl. Mrkni se ke mě na web, kde najdeš inspiraci začít Hana Štipák

Proč se věnovat cvičení?

Pohybová aktivita má nejeden pozitivní vliv na tělo. Cvičení zvyšuje citlivost inzulínu ke tkáním, který řídí ukládání energie v těle. Článek o inzulínu si přečti tady. Cvičení podporuje oběhový a dýchací systém, díky pohybu dochází k obnově svalové a kosterní tkáně, čímž předcházíme osteoporóze ve starším věku. Pravidelné cvičení vede k pevnému svalstvu, díky němuž dokážeme lépe držet správné postavení těla a tím předcházíme možným bolestem v zádech.

zhubnout cvičení

 

Cvičení zlepšuje psychický stav. Během pohybu se vyplavují hormony endorfin a serotonin, což jsou hormony navozující pohodu a radost. Pravidelné cvičení je úžasná cesta, jak zmírnit stres a snížit úroveň hormonu kortizolu v těle. Více si o jeho vlivu na hubnutí přečti zde. Stres nelze zmírnit tím, že nebudeme nic dělat. Zmírnit stres můžeme aktivně a to cvičením nebo například meditací. Pohyb také zpevňuje a formuje postavu, pomáhá s hubnutím a zkvalitňuje spánek.

Začni se cvičením už dnes

Začni s oblíbeným cvičením, ve kterém využívám jednoduchou pomůcku posilovací gumu. Nemáš doma posilovací gumu? Nevadí. Jednoduše přejdi na další video.

Cvičení s posilovací gumou

 

K tomuto cvičení, které je vhodné pro začátečníky, nepotřebuješ žádné pomůcky

 

 

Pro další videa přejdi tady na můj YouTube kanál.

Jíst méně a více se věnovat cvičení

Nejčastější doporučení na to, jak zhubnout. Proč snížení energetického příjmu z dlouhodobého hlediska nefunguje? Každá dieta po určitou dobu funguje. Snížíš si kalorický příjem, nějaká kila shodíš, ale po určitém období se hubnutí zastaví.

Slyšíme to všude kolem nás, ale populace pořád tloustne. Jíst méně znamená snížit příjem energie přijaté z jídla, kterou tělo potřebuje pro metabolické funkce v těle. Mezi tyto funkce patří dýchání, udržování tělesné teploty, stavba nových svalů a kostí a pumpování krve.

Když svůj příjem energie snížíš, tělo automaticky sníží výdej energie pro tyto funkce, což znamená, že bude daleko méně spalovat energii přijatou z jídla. To vede k tomu, že se cítíš slabá, je ti zima, ale především máš hlad, protože máš nízkou hladinu leptinu, který řídí pocit sytosti nebo naopak hladu.

Tělo je chytré, nechce zemřít, tak jednoduše energií šetří a snaží se dostat na svoji nastavenou váhu, ve které se „cítí dobře“.

Takže místo toho, aby jsi dlouhodobě hubla, tak po určité době váha začne stagnovat a nikam se neposunuješ. Zdá se ti to povědomé? Co s tím dělat? Snížit příjem energie ještě víc a tím ještě víc snížit energii potřebnou pro metabolické funkce? To by nikam nevedlo. Za všechno můžou naše hormony. O funkci inzulínu na ukládání tuku, si přečti tady.

Co se stane po určité době, kdy se vrátíš k normálu a příjem jídla zvýšíš? Zvýší se i tvá váha a mnohdy přibereš daleko víc, než jsi shodila. Takže začneš znovu a příjem energii snížíš ještě víc, než předtím a začarovaný kruh se opakuje.

Kalorie dovnitř = kalorie ven jednoduše nefunguje, tudíž ani snižování energetického příjmu za vidinou zhubnout.

 

Potřebuješ poradit? Napiš mi na hana@hanastipak.cz

 

Chceš začít už teď hned? Tak si stáhni eBook zdarma 6 Chyb Při Hubnutí, Které Určitě Neznáte.