Chutě na Sladké, Jak se Jich Zbavit a Zvýšit si Sebevědomí

3 Shares

Dnešním narcistickým podcastem jen se mnou reaguji na dvě časté otázky, které mi lítají do emailové schránky

  1. jak se zbavit chutí na sladké
  2. jak si zvýšit sebevědomí

Jsou to otázky, které především nás ženy často trápí. Neustále řešíme to, jak vypadáme, co jíst a co nejíst, jak zhubnout, což často podporuje naše nízké sebevědomí.

Když nás ovládají chutě na sladké

Se sladkostmi to je vždycky kříž. Podle mě je tu skupina lidí, která se sladkostmi problémy nemá absolutně žádné. Pak je tu skupina, která si občas dá a nijak to neřeší. A nakonec je tu ta třetí, která chutě na sladké řeší neustále.

Neustále je provází pocit, že by si něco dali. A když si dají, tak někdy nedokážou zůstat u jednoho kousku čokolády a spustí se vlna přejídání, která končí s bolavým žaludkem.

Někteří jsme celkově na sacharidy citlivější a jejich přítomnost v jídelníčku nám nedělá dobře. Několik odpovědí, jak nad těmito chutěmi lze vyzrát najdeš v podcastu.

Zdravé stravování s malým množstvím sacharidů, ale za to velkým množstvím tuků, mi pomohlo zbavit se nekontrolovatelných chutí na sladké. Do té doby mě jídlo doslova ovládalo.

Naše vlastní sebevědomí nám často podkopává nohy

Mít sebevědomí až do oblak není druhá otázka, kterou v dnešním podcastu řeším. Řeším v něm nízké sebevědomí, které si často a bezdůvodně snižujeme my sami. Jak já všem říkám:

Všechno začíná v naší hlavě!

A s tím se musíme naučit pracovat. Nezáleží na to, kdo ti co řekl, ale to, co si o sobě myslíš ty! Záleží na tom, jaký k sobě samotné pěstuješ vztah a jak se máš ráda.

Ženy se často cítí méněcenné a nedostatečné. Mnohdy nás provází pocity, že neděláme něco dostatečně dobře, že toho děláme málo a ne tak, jak si představujeme. Neustále se srovnáváme s ostatními místo toho, abychom se srovnávaly se svým včerejším já.

Vždycky doporučuji podívat se po určitém čase za sebe, kam se člověk za určitý čas posunul. Co změnil. Co nového, jiného dokázal do svého života zakomponovat nebo se naopak dokázal něčeho zbavit.

Piště si své pokroky na malé papírky. Sbírejte je, a když je nejhůř, tak si je přečtěte a podívejte se, co všechno už se vám podařilo. I sebemenší krok kupředu je krok kupředu.

Změny jsou náročné, trvají a chtějí čas. Nedějí se přes noc. A jestli někdo říká, že jo, tak kecá! Sama vím, že i když se mi podařilo zhubnout 10 kilo, tak i tento výsledek chtěl svůj čas, trpělivost a píli. Vím, že potom jsem sama sebe často našla nespokojenou a fňukající, že to není dost. Že to není dokonalé.

Zastavte se a podívejte se, co všechno už jste dokázaly a buďte za to na sebe pyšné. Nepodkopávejte si své sebevědomí, ale hledejte jak jej zvýšit.

Víc si poslechni v Hana Štipák Show. Dnes jen s mojí maličkostí.

Hana Stipak Show iTunes
odebírej podcast i na iTunes

For Mimi by Twin Musicom is licensed under a Creative Commons Attribution licence (creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Artist: www.twinmusicom.org/
Whatdafunk by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution licence (creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Artist: audionautix.com/

3 Shares

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *