fbpx

Cestovní Odmlka v Kanadě

Share on facebook
Share on email
Share on pinterest

 

Je to víc jak tři týdny, co jsem se trochu odmlčela. Proběhla cestovní odmlka v Kanadě v rámci našich líbánek s mužem. Původně jsem odlítala namotivovaná myšlenkou, že budu denně cvičit a každý den jedno video postovat na facebook. K tomu jsem chtěla průběžně během Kanady také psát články na blog. Nestalo se tak.

Není vždy jednoduché být namotivovaný na cvičení, obzvlášť na dovolené

Ti co rádi pravidelně cvičí jistě znají ty dny, kdy se vám ani za mák nechce hýbat kostrou. Takové dny jsem převážně měla na dovolené. Plány byly velké, ale realita jiná. V cizím prostředí se vždycky snažím vytěžit z daného místa co nejvíce. Pak únava vezme za své a cvičit se už nechce. V těchto chvílích není vždy jednoduché se namotivovat ke cvičení, i když víme, že nám tolik času nezabere.

Kanadská odmlka byla z mého pohledu doslovná. První dva týdny u mě neproběhla žádná akce. O to náročnější pak bylo se vším znovu začít. Přitom stačí málo. Nemusíte na dovolené trávit hodiny denně cvičením. Stačí efektivně využít pár minut času, které váš organismus nakopnou a hubnout můžete i na dovolené. Využijte vysokointenzivní cvičení.

Pár minut cvičení, které nakopne vaše spalování

My jsme si pro vysokointenzivní cvičení vybrali tabatu. Tu jsme si však přizpůsobili trochu k obrazu svému. Což by někdo mohl tvrdit, že tabata není a s klidným svědomím bych na to přistoupila. Takže to pojďme nazvat vysokointenzivní cvičení, vycházející z časového principu tabaty.

Původní impuls pro zavedení cvičení i na dovolenou, byl Patrikův. Já se tomu nebránila. Ve dvou jde vždycky všechno líp. Cíl byl jasný. Po dobu 30 dní každý den si zacvičit. Je jedno jak dlouho a jakým způsobem.

Ze začátku jsem vždycky vymyslela soubor cviků, které jsme ve třech sériích. Ke konci dovolené jsme čas trávený cvičením ještě víc zkrátili. Důvodem bylo to, že jsme cvičili před snídaní a po dlouhém cvičení se mi dělalo mdlo a špatně. Tak jsme začali cvičit zhruba 10 – 15 minut. Za to ale ve vysoké intenzitě.

Většinou jsem vybrala čtyři cviky. Každý cvik 20 sekund naplno a poté 10 sekund pauza. Na celé cvičení se můžete podívat tady. Pak následoval cvik další až do konce odpočítávaného času. Na videu najdete maličkost mého muže.

Kanada

Cestovní odmlka v Kanadě prolomena

Tímto jsem prolomila svoji kanadskou odmlku a znovu nastartovala motivaci ke cvičení. O tom, jak motivaci znovu v sobě vzbudit, více detailně s více tipy najdete v tomto článku. Dnes je již 13 den naší výzvy a já zase cítím, jak moje tělo začíná zase líp pracovat.

Potřebujete víc tipů a nápadů, jak začít se cvičením a hubnutím? Více o tom, jak jsem zhubla sama já najdete v eBooku zdarma zde nebo si stáhněte ukázku nové knížky o tom, jak jednoduše zhubnout v 8 krocích zde.

Motivace se dá najít, ale taky generovat.

-h-

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Sbíráme cookie pro lepší fungování webu.